Biuro Asesores proponuje korzystne ceny za profesjonalne świadczenie usług z dziedziny doradztwa, księgowości oraz tłumaczeń. Dokładna cena jest oczywiście uzależniona od nakładu pracy do wykonania. Poniżej prezentujemy cennik za niektóre usługi oferowane przez Biuro rachunkowe Asesores w Rzeszowie:
Księgowość:
Prowadzenie pełnej księgowości – od 400 PLN miesięcznie
Księgowość uproszczona – od 150 PLN miesięcznie
Przygotowanie umowy cywilno-prawnej – od 30 PLN za pracownika
Przygotowanie umowy o prace – od 60 PLN za pracownika
Doradztwo:
Rejestracja spółki zagranicznej do podatku VAT – od 500 PLN
Założenie spółki z o.o. – od 1000 PLN
Udostępnienie adresu dla siedziby firmy / biura wirtualnego – od 80 PLN miesięcznie
Tłumaczenia:
Pisemne tłumaczenie zwykłe – od 35 PLN za 1600 znaków
Pisemne tłumaczenie przysięgłe – od 35 PLN za 1125 znaków
Tłumaczenie ustne – od 100 PLN za godzinę
Jeśli chcą Państwo poznać dokładną cenę usług, prosimy o kontakt z biurem. Z przyjemnością przygotujemy wycenę pod kątem Państwa indywidualnych potrzeb.
E-mail: info@asesores.pl